Dæven, kor det smalt!

Dæven, kor det smalt!

Dette bildet får innlede en ny kategori her på bloggen – Fra mitt vindu. Jeg bor slik at utsikten av og til byr på interessante motiv, og noen ganger fotograferer det jeg ser. Som lat naturfotograf er det jo perfekt å kunne stå på parketten innendørs og knipse...